sobota, 23 kwietnia 2016

5. Kolczyki chainmaille różowo-czarne

Witam.
Przedstawiam bardzo oryginalne kolczyki:



  • Technika: chainmaille
  • Materiały: ogniwka z anodyzowanego aluminium, element ozdobny metalowy, bigle z brązu
  • Wymiary: długość = 5 cm + bigiel, szerokość = ok. 2,5 cm, waga 1 kolczyka = ok. 2 g
  • Cena: 50.- PLN
  • Dostępność: od ręki
Kolczyki utrzymane są w dość odważnej kolorystyce. Wykorzystałam bigle i ozdobne ażurowe rozetki w kolorze jasnoróżowym. Do rozetek doczepiłam trójkątne "bródki" wyplecione w technice chainmaille z malutkich kolorowych ogniwek w kolorach czarnym i ciemnoróżowym. Plecionki są bardzo plastyczne i "lejące". Do wykonania każdej z nich musiałam połączyć po 78 pojedynczych ogniwek, wszystko ręcznie. Dzięki zastosowaniu ażurowych elementów i super lekkich ogniwek otrzymałam kolczyki, które prawie nic nie ważą. mimo, ze są dość sporych rozmiarów.
Do otwartych bigli dołączam silikonowe zatyczki, dzięki którym kolczyki nie wypadną z ucha.
Na życzenie mogę wykonać podobne w innych kolorach, jednak wybór jest ograniczony, co wynika z kiepskiej dostępności materiałów.
Kolczyki wysyłam zapakowane w ozdobny woreczek z organzy.

Galeria (kliknij, aby powiększyć):











2 komentarze:

  1. kocham różowe !!! kolczyki jakby specjalnie dla mnie :) ładne...

    OdpowiedzUsuń